خرید تلفنی: 02165823674 - 09100624168
  • 0سبد خرید فروشگاه
بیمه سامان
  • خانه
  • تماس با ما
  • خرید آنلاین بیمه مسافرتی سامان
  • حساب کاربری من
    • سبد خرید
    • پرداخت
  • خرید تلفنی و واتس آپ
  • استعلام بیمه مسافرتی
    • شرایط و ضوابط بیمه مسافرتی سامان
    • پوشش های بیمه مسافرتی سامان
  • اخبار و اطلاعیه
  • جستجو
  • منو
  • پیگیری خسارت بیمه سامان

    تلفن پشتیبانی کمک رسان: 009614548356

    خدمات پزشکی بیمه مسافرتی

پیگیری خسارت در هنگام سفر

پیگیری خسارت در زمان بروز حادثه

نحوه استفاده از بیمه مسافرتی

قبل از هرگونه اقدام برای دریافت خدمات درمانی  با شرکت کمک رسان تماس حاصل کنید.

شماره ها و آدرس الکترونیکی کمک رسان به منظور پیگیری خسارت

شماره تلفن کمک رسان  : 009614548356 

شماره تلفن کمک رسان  : 00420234622768

و یا از طریق شماره تلگرام : 009613487287  پیام صوتی یا متن ارسال نمایید.

و یا از طریق ایمیل با کارشناسان ما ارتباط برقرار کنید.

ایمیل کارشناسان کمک رسان : saman@mideast-assistance.com

ایمیل کارشناسان کمک رسان :  claims@eurocross.me

شماره تلفن کمک رسان در ایران : 00982189302302

داخلی 1- 8943-009821

داخلی 3325- 8943-009821

داخلی 3874- 8943-009821

پیگیری خسارت در هنگام سفر، هنگام وقوع حادثه بیمه‌گزار باید با شماره‌های یاد شده در بیمه نامه‌های مسافرتی سامان تماس بگیرد و ضمن ارائه شماره بیمه، واقعه را شرح دهد.

در کلیه شرایط، اعلام بروز خسارت حداکثر ظرف مدت 10 روز( 240 ساعت) به شرکت کمک رسان الزامی می باشد

پس‌ از آن، شرکت کمک‌رسان (Mideast) اقدامات لازم را برای پیگیری حادثه انجام خواهد داد.

پرداخت هزینه ها در ایران

دریافت خسارت از بیمه مسافرتی سامان

پس از بازگشت از سفر و تماس با شرکت بیمه سامان و اطلاع از مدارک موردنیاز، بیمه شده با شماره تلفن:

021-91008448

و نشانی اینترنتی : www.members.darmanet.ir

وارد شده  و بعد از ثبت نام و مراحل آن خسارت خود را دریافت می‌کند.

مدارک مورد نیاز جهت اعلام خسارت بیمه مسافرتی پیگیری خسارت

1- صورتحساب پرداخت شده ( با در نظر گرفتن مهر و امضاء )

2- رسید پول / قبض پرداخت به صندوق

3- اصل بیمه نامه، رونوشت صفحه اول گذرنامه و صفحات مهر خروج و ورود

  • در خصوص هزینه های درمانی، گزارش پزشکی – صورتحساب مرکز درمانی – رسید پرداخت هزینه های مربوطه
  • در خصوص تأخیر در پرواز نامه شرکت هوایی – فاکتور هزینه های پرداخت شده
  • در خصوص فوت بیمه گزار، گزارش پزشکی قانونی/بیمارستان/ پزشک معالج/ و یا سایر مراجع قانونی می باشد.
  • در خصوص هزینه های خرید ضروری ناشی از تأخیر در رسیدن چمدان ها، فاکتور هزینه های انجام شده، نامه شرکت هوایی مبنی بر عدم ارائه چمدان تا حداقل 12 ساعت

شماره  اعلام خسارت و کمک رسان در ایران

شماره تلفن کمک رسان در ایران :

داخلی 1- 8943 -21- 98+

ایمیل کارشناسان کمک رسان : travel@samaninsurance.ir

و یا از طریق شماره تلگرام : 09366393990 میتونید پیام صوتی یا متن ارسال نمایید

شرایط استفاده از بیمه مسافرتی

در کلیه شرایط، اعلام بروز خسارت حداکثر ظرف مدت 10 روز( 240 ساعت) به شرکت کمک رسان الزامی می باشد

قبل از هرگونه اقدام برای دریافت خدمات درمانی تماس با شرکت کمک رسان الزامی می باشد

* مسافرین مقصد عراق با ارائه اصل مدارک پزشکی و صورت هزینه ها در ایران نسبت به دریافت خسارت اقدام نمایند. 0218943 داخلی 2

خرید آنلاین بیمه مسافرتی

کلیک کنید

بیمه مسافرتی سامان

تلفن پشتیبانی بیمه سامان

تلفن پشتیبانی

09100624168

02165823674

ایمیل :

info@sam24.ir

بیمه مسافرتی سامان

  • اخبار و اطلاعیه
  • استعلام بیمه مسافرتی
    • پوشش های بیمه مسافرتی سامان
    • شرایط و ضوابط بیمه مسافرتی سامان
  • تماس با ما
  • حساب کاربری من
    • پرداخت
    • سبد خرید
  • خرید آنلاین بیمه مسافرتی سامان
  • خرید تلفنی و واتس آپ
  • فروش آنلاین بیمه سامان

دسته‌های محصولات

محبوب
  • ABOUT USدرباره ماسپتامبر 4, 2016 - 11:25 ق.ظ
  • خرید آنلاین بیمه مسافرتیsam24.irاستعلام قیمت بیمه مسافرتی سامان...نوامبر 24, 2017 - 11:21 ق.ظ
  • قیمت دلار و یوروقیمت دلارمی 15, 2018 - 5:28 ب.ظ
  • مسافرتی بیمهsam24.irمعرفی پوشش های بیمه مسافرتی سامان...می 16, 2018 - 4:27 ب.ظ
جدید
  • حفاظت شده: پنل درخواست بیمه موبایل...سپتامبر 2, 2022 - 10:42 ب.ظ
  • بیمه موبایل سامانsam24بیمه موبایل سامانژانویه 18, 2022 - 8:19 ق.ظ
  • ثبت اطلاعات بانکیاکتبر 8, 2021 - 7:51 ب.ظ
  • پوشش 30 هزار یورو بیمه مسافرتیمارس 11, 2021 - 9:36 ب.ظ
دیدگاه
© کپی رایت - بیمه سامان
  • Instagram
  • WhatsApp
رفتن به بالا